Τσάι αποτοξίνωσης

από  στις 4 Νοεμβρίου 2015, 2:03 μ.μ.

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Σήμερα πίνουμε ένα αναζωογονητικό τσαγάκι από πολύ αρωματικά βότανα με αποτοξινωτικές ιδιότητες, το οποίο, βέβαια, εκτός από ευεργετικό, είναι και πάρα πολύ γευστικό. Έχει από μόνο του μια γλυκύτητα, μια φρεσκάδα, που δεν έχω βρει σε άλλα τσάγια. Κάθε γουλιά είναι και ένα ταξίδι σε μέρη όπου η κάθε μέρα ξεκινάει με χαρά και ευγνωμοσύνη προς τον Ύψιστο για όλα τα καλά που μας χαρίζει. الحَمْد لله

Η συνταγή παρακάτω έχει τη δική της ιστορία. Ξεκινάει με τη δοκιμή ενός τσαγιού που αρχικά μου τράβηξε το μάτι με το περίτεχνο κουτί του πάνω στο οποίο έγραφε με μεγάλα γράμματα «Pukka». Από κοντά βρήκα τη μυρωδιά του ακαταμάχητη. Σύντομα απολάμβανα το πιο συναρπαστικό τσάι που έχω πιει μέχρι σήμερα, το «detox». Το όνομα της εταιρίας εξακολουθεί να μου φαίνεται αστείο («pukka» μου θυμίζει «pokémon»), τα τσάγια της όμως είναι ένα και ένα.

Φανταστείτε τη χαρά μου, όταν συμπτωματικά έπεσα πάνω στη συνταγή του αγαπημένου μου τσαγιού! Σε ανύποπτο χρόνο η εταιρία αποφάσισε να ανανεώσει τη συσκευασία του, αποκαλύπτοντας στην καινούργια τα ποσοστά συστατικών που πριν έκρυβε, ενώ αποφάσισε να κρατήσει μυστικά ορισμένα που προηγουμένως ανέγραφε. Έλα όμως που είχα ακόμη φακελάκια από το παλιό κουτί, δεν πήρε πολύ να υπολογίσω τις δύο τελευταίες αναλογίες που έλειπαν και να φτιάξω ακριβώς το ίδιο μίγμα στο σπίτι! ما شاء الله Από τότε έχω σταματήσει να το αγοράζω και μπορώ να προμηθεύομαι από τα υπόλοιπα, συνήθως τα «night time» και «relax».

Υλικά

  • 40% σπόρους γλυκάνισο
  • 20% σπόρους μάραθο
  • 15% πράσινο κάρδαμο, ολόκληρο
  • 10% γλυκόριζα
  • 10% σπόρους κόλιανδρο
  • 5% σέλινο αποξηραμένο

Οδηγίες

Τρίβουμε τα σπόρακια σε βαθύ γουδί με το γουδοχέρι και μόλις αρχίσουν να σπάζουν αρκετά κοπανίζουμε σιγά-σιγά μέχρι να έχουμε μια σχετικά λεπτή αρωματική σκόνη. Αν θέλουμε να φτιάξουμε μεγάλη ποσότητα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μύλο του καφέ.

Αποθηκεύουμε σε γυάλινο βαζάκι και το φυλάμε σε σκοτεινό μέρος. Για μια ζεστή κούπα σουρώνουμε σε νερό που βράζει 2 κουταλάκια από το μίγμα. بسم الله, εις υγείαν!

Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Κάθε σχόλιο είναι ευπρόσδεκτο αρκεί να εκφράζεται με κόσμιο τρόπο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι υιοθετούμε τις όποιες απόψεις καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με υβριστικό, χλευαστικό, υποτιμητικό, σεξιστικό ή ρατσιστικό χαρακτήρα θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.